امام جمعه کرج:

آموزش‌های همگانی برای کاهش آسیب‌پذیری حقوقی جامعه، اجرایی شوند

روابط عمومی ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ۰

رییس و اعضای مرکز وکلا و مشاورین حقوقی استان البرز با حضور در دفتر نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان البرز با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان البرز در دیدار با رییس و اعضای مرکز وکلا و مشاورین حقوقی استان البرز با تبریک ایام فرخنده‌ی دهه‌ی مبارک فجر، بیان داشتند: وکیل باید امین، صادق و نسبت به موکل خود رئوف و خیرخواه باشد، چراکه رابطه‌ی بین وکیل و موکل هم دارای بعد عاطفی و هم بعد حرفه‌ای است.
آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی خاطرنشان ساختند: عموم جامعه در مسائل حقوقی آسیب‌پذیرند و آموزش همگانی مسائل پایه‌ی حقوقی و قضایی می‌تواند کمک شایانی در کاهش جرائمی مانند کلاه‌برداری‌های مختلف داشته باشد.
ایشان با اشاره به وجود روحیه‌ی خدمت‌رسانی در مجموعه‌ی کانون مشاوران و وکلا، اظهار داشتند: شما به دید خدمت و با مسئولیت‌پذیری به مسائل جامعه نگاه می‌کنید و به همین دلیل هم بحمدالله در سطح جامعه و عرصه‌های اجتماعی فعال هستید؛ درصورتی‌که ممکن است بعضی دیگر به وکالت فقط به‌عنوان شغل و محل کسب درآمد نگاه کنند.
ایشان افزودند: انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با مرکز رسیدگی به امور مساجد استان و نهادهای اجتماعی یا توزیع فلش کارت‌های آموزشی در اجتماعاتی مانند نمازهای جمعه سطح شهر که قریب ۱۵۰۰۰ نفر مخاطب دارند، کمک شایان توجهی به توسعه‌ی آموزش حقوق عمومی به مردم در مسائل مختلفی مانند حقوق در معاملات یا حقوق خانواده و مواردی ازاین‌دست می‌کند و باید موردتوجه مدیران مرکز وکلا و مشاوران قرار گیرد.
امام‌جمعه‌ی شهر کرج با اشاره به لزوم تقویت اخلاق حرفه‌ای در مجموعه‌ی وکلا و مشاوران برای دفاع از حق و عدالت، تصریح کردند: ارتباط با حوزه‌ی علمیه استان و برگزاری جلساتی برای مجموعه‌ی وکلا و مشاوران استان، برای تقویت این مهم، مؤثر و کاربردی است.
در ادامه گزیده‌ای از تصاویر این دیدار را مشاهده می‌نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.