امام جمعه کرج:

احیای گفتمان اصیل انقلاب و تعمیق باورهای دینی؛ الگوی مجموعه‌های فرهنگی استان باشند

روابط عمومی ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ۰

جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق (علیه السلام) با حضور در دفتر نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج، ضمن تبریک ایام‌الله پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار، آیت‌الله حسینی همدانی با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و با بیان اینکه باید همت ما روی تعمیق باورهای دینی باشد، اظهار داشتند: انقلاب اسلامی تمام طاغوت و گذشته‌ی نگین شاهنشاهی را از بین برد و نظام سلطه را زیرورو کرد؛ در انقلاب فرانسه هرکس که دستش پینه نداشت به جرم انقلابی و رنج‌کشیده نبودن اعدام می‌کردند، ولی انقلاب اسلامی این تفکرات غلط را از میان برداشت و الگوی حکومت صحیح بر جامعه را به جهان نشان داد.
ایشان با اشاره به گذشت ۳۷ سال از عمر انقلاب، خاطرنشان ساختند: کار یک مجموعه‌ی فکری و فرهنگی که می‌خواهد از انقلاب دفاع کند، باید زنده کردن گفتمان اصیل آن باشد و تمام مجموعه‌های استان باید به این سمت حرکت کنند؛ امروز دیگر پسندیده نیست که مردم به دنبال نمادهای زرتشتی و هورمزدی باشند.
نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به ارزش بالای فعالیت‌های نظام‌مند فرهنگی و ضعف‌های موجود در این زمینه، بیان داشتند: برای تربیت صحیح باید از دوران کودکی و نوجوانی روی شخصیت سای افراد کارکرد؛ البته این یک کار تخصصی است و برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده می‌طلبد.
ایشان افزودند: کارهای موقتی پرشور و فصلی، مانند رعدوبرقی هستند که به بیان امیرالمؤمنین (علیه السلام) نمی‌توانند راه را به ما نشان بدهند، بلکه باید با کارهای فکری و محتوایی و برنامه‌ریزی درازمدت، راه روشن و طریق استواری برای سیر صحیح جامعه ایجاد نمود.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.