برگزاری مراسم تکلیف دانش آموزان مدرسه‌ی قرآنی حورا

فضای مجازی ۲۳ دی ۱۳۹۴ ۰

جمعی از دانش آموزان دختر کلاس سوم ابتدایی دبستان قرآنی حورا با حضور در محضر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، با آیت‌الله حسینی همدانی دیدار نموده و به اقامه نماز جماعت پرداختند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در این دیدار با تبریک آغاز دوره‌ی جدیدی در زندگی، تکلیف را نشانگر ورود به مرحله‌ی بالاتری از درک و فهم و زندگی شخص دانسته و بیان داشتند: انسان مکلف به درجه‌ای رسیده که نعمت‌های خداوند را درک کرده و به شکرگزاری از این نعمات می‌پردازد.

ایشان با بیان اینکه نماز بالاترین درجه‌ی تشکر از خداوند است، خاطرنشان ساختند: هرچه توجه و اهتمام به نماز و انجام آن در اول وقت و زمان فضیلت آن بیشتر باشد، نشان‌دهنده‌ی عمق درک انسان از نعمت‌های الهی و کیفیت شکرگزاری اوست.

ایشان افزودند: درصورتی‌که نماز انسان درست بشود، بقیه‌ی امور به شکل طبیعی اصلاح می‌گردد و انسان در مسیر درست حرکت خواهد کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه دیگر وظیفه‌ی مهمی که پس از دوران تکلیف با دقت بیشتری از سوی جوانان دنبال می‌شود، احترام و تکریم والدین است، تصریح نمودند: میزان تلاش انسان‌ها در بزرگداشت مقام پدر و مادر و همتشان در رعایت واجبات و محرمات الهی با میزان موفقیت آن‌ها و جایگاهشان نزد خداوند متعال ارتباط مستقیمی دارد که نمونه‌های فراوانی از اثرات این کارها در زندگی بزرگان دین قابل‌مشاهده است.

گفتنی است، در انتهای این مراسم هدایایی به‌رسم یادبود به این دانش آموزان اهدا گردید.

در ادامه گزیده‌ای از تصاویر این دیدار را مشاهده می‌نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.