استاد صالحین استان البرز:

جایگزینی لقب “شیطان بزرگ” با “کدخدا”، نشانه‌ی نفوذ دشمن در باورهای ضد استکباری ماست

فضای مجازی ۲۲ دی ۱۳۹۴ ۰

صالحین - شیطان بزرگ - آمریکا

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، در جلسه‌ی دوره‌ای مربیان حلقه‌های صالحین برادران استان البرز، با بیان اینکه در بحث نفوذ ابتدا باید دید دشمن به دنبال چه مطامع و اهدافی است، اظهار داشتند: اساسی‌ترین هدف دشمن در این مسئله، تغییر باورهاست که تغییر عقیده و درنهایت تغییر رفتار را در پی خواهد داشت و در این صورت او به هدف دشمن به هدف خود رسیده است.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، باور ضد استکباری ملت ایران را از مهم‌ترین سدهای پیش روی دشمن دانسته و بیان داشتند: موج گسترده‌ی تحریفی که در حال حاضر و به اشکال مختلف مورداستفاده‌ی دشمن قرار می‌گیرد نشانه‌ای از هجوم گسترده به باور ضد استکباری ملت ایران است.

ایشان ادامه دادند: وقتی این باور تغییر کرد، دشمن از رأس فتنه و استکبار و شیطان بزرگ، به کدخدای جهان تبدیل می‌شود و با تغییر این باور، عقیده و رفتار هم تغییر می‌کنند و به‌جایی می‌رسیم که می‌گوییم اگر می‌خواهید کاری انجام شود، باید به سراغ گفتگو با کدخدا برویم و درنهایت به ورطه‌ای می‌افتیم که او می‌خواهد.

امام‌جمعه کرج خاطرنشان ساختند: پس از انقلاب اسلامی ایران و به‌واسطه‌ی حضور یک دشمن در مقابل ملت، ما در توان دفاعی رشد چشمگیری کردیم و به‌جایی رسیده‌ایم که اکنون برای ذخیره‌سازی موشک‌های خود با کمبود جا مواجه شده‌ایم، ولی دشمن صحنه‌ی جنگ را عوض کرد و به سراغ جنگ نرم آمد.

ایشان با اشاره به اینکه در جنگ نرم مهم‌ترین هدف، استحاله از درون است، بیان داشتند: در این میدان نیازی به ادوات جنگی و تانک و موشک نیست، بلکه باورها با سلاح نرم، مورد هدف قرار می‌گیرند.

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه هجمه در این میدان، هجمه‌ی بالایی است، تأکید کردند: متأسفانه برای مقابله با هجوم دشمن در این زمینه کوتاهی شده است و می‌طلبد تا با همت مضاعف و کار چند برابری این عقب‌افتادگی‌ها جبران شوند.

ایشانم افزودند:دقت در بیانات رهبر معظم انقلاب، نشان می‌دهد که نفوذ جریانی که شامل نفوذ در مسئولین و نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم سازی است، گسترده‌تر و خطرناک‌تر است.

استاد صالحین استان البرز، تأکید کردند: بررسی و اجرایی کردن راه‌های مقابله با نفوذ مهم‌ترین وظیفه‌ی حلقه‌های صالحین است.

آیت‌الله حسینی همدانی، تقویت بنیان‌های عقیدتی در جوانان، تثبیت و استحکام باورها و مسائلی ازاین‌دست جزو روش‌هایی است که باید موردبررسی و تدقیق قرار گیرند تا به شکل عملی در سطح حلقه‌های صالحین و جامعه اجرایی شوند.

در ادامه گزیده ای از تصاویر این جلسه را مشاهده می نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.