در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز صورت پذیرفت/

تودیع و معارفه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز

روابط عمومی ۲۰ دی ۱۳۹۴ ۰

عصر امروز ( یکشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ )جلسه تودیع و معارفه رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز با حضور مسئولین ستاد عتبات مرکز و مسئولین استانی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج برگزار گردید.

در این دیدار آیت الله حسینی همدانی ضمن عرض خیر مقدم ابراز داشتند: از مساعی و تلاش های ستاد مرکزی در سراسر کشور که نیروهایشان را مستقر کرده و آثارشان در اعتاب مقدسه قابل مشاهده است، تشکر می کنم.

امام جمعه کرج ضمن تشکر ویژه و مخصوص از ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز اظهار داشتند: عزیزان ما در ستاد به اندازه امکانات و مقدوراتی که داشتند کار خود را انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه از جمله ویژگی های حجت الاسلام و المسلمین حسینی متولی اخلاص ایشان است، ادامه دادند: بنای ایشان بر خدمت رسانی بود. امین بودن و پاک دست بودن از دیگر ویژگی های ایشان است که ان شاءالله آثار و برکات آن تا قیامت برایشان باقی باشد.

ایشان در ادامه خطاب به رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز برنامه مدون داشتن، طراحی چشم انداز، اعتمادسازی، امین بودن و گزارش دادن به مردم را جزء امور اصلی پیش روی ایشان برشمردند.

در این جلسه آقای شوشتری جانشین ستاد مرکزی بازسازی عتبات عالیات ضمن تشکر از فعالیت های انجام گرفته توسط حجت الاسلام والمسلمین حسینی متولی در سطح استان البرز مخصوصا در اتمام ساخت ضریح حبیب بن مظاهر، به بیان گزارشی از فعالیت های ستاد مرکزی پرداختند و در ادامه آقای سلیمان شکری را به عنوان رئیس جدید بازسازی ستاد عتبات عالیات استان البرز معرفی نمودند.

در ادامه گزیده ای از تصاویر این جلسه را مشاهده فرمایید

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.