نماینده ولی فقیه دراستان البرز:

بررسی مواضع کاندیداها نسبت به خطوط قرمز نظام، سران و پدران معنوی فتنه و تحریف‌کنندگان خط انقلاب و امام، ملاک‌های انتخاب مردم باشند

فضای مجازی ۰۴ دی ۱۳۹۴ ۰

نماز جمعه 4 دی

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در خطبه‌های این هفته‌ی نماز عبادی سیاسی جمعه شهر کرج با تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) و تبریک این روز به همه اهل ایمان و هم‌وطنان مسیحی در ایران اسلامی اظهار داشتند: حضرت مسیح (ع) پیامبری بود که در آن زمان برای بشریت صلح و مهر و محبت هدیه آورد و برای برقراری عدل و عدالت و مبارزه با ظالمان به اشکال متفاوت اقدام کرد.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی افزودند: حضرت مسیح (ع) اهل مبارزه بود و مبارزه خود را از همان روز اول و از بدو تولد شروع کرد.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه در بین انبیای الهی هیچ‌کس مانند حضرت مسیح (ع) نبود، بیان کردند: حضرت مسیح (ع) مبارزه با کژی را از گهواره شروع کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه همه انبیای الهی ازجمله حضرت مسیح (ع) ظلم‌ستیز بوده‌اند، اظهار داشتند: اگر در زمان کنونی حضرت مسیح در قید حیات بود آیا اقدامات این سازمان حقوق بشر و این حاکمان مسیحی که به عالم ستم می‌کنند و موشک و بمب را بر سر مردم می‌ریزند و تبلیغ فساد و بی‌بندوباری می‌کنند مورد تأیید حضرت بود؟

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به وجود مفاسد و بی‌بندوباری در این برهه از زمان تصریح کرد: این افراد خود را مسیحی و پیرو پیامبری می‌دانند که آن پیامبر اهل روحانیت و اهل مبارزه با مفاسد بود.

ایشان با بیان اینکه سکوت به اهل علم مسیحیت دیکته می‌شود، بیان کردند: اهل علم مسیحیت در حال حاضر حرفی برای گفتن ندارند و امت تربیت‌شده آن‌ها نیز برخلاف دستورات انبیا به‌خصوص حضرت مسیح (ع) است.

امام‌جمعه کرج با اشاره به بشارت حضرت عیسی (ع) بیان کردند: حضرت عیسی مسیح (ع) به آمدن پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) بشارت داد.

امام‌جمعه کرج با اشاره به تقارن هفته وحدت و ولادت امام صادق (ع) و ایام ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) اظهار داشتند: مهم‌ترین وظیفه امت اسلامی در همه دوران به‌خصوص در این زمان حفظ وحدت است و وحدت دستور اهل‌بیت (ع) عصمت و طهارت و قرآن کریم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی البرز بیان کردند: با شروع بیداری اسلامی و مسیر حرکتی که به سمت وحدت امت اسلامی داشت استکبار و صهیونیست جهانی تمام تلاش خود را کردند تا این وحدت به ثمر نرسد و سعی دارند موجودیت امت اسلامی را از بین ببرند.

خطیب نماز جمعه کرج با اشاره به ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و ساخت جنگ‌های نیابتی برای از بین بردن وحدت امت اسلامی در جهان عنوان کردند: بین شیعه و سنی اختلاف انداخته و شیعه‌ای را به وجود آوردند که انگلیس برای آن تبلیغ کرده و سنی‌ای به وجود آوردند که امریکا برای آن تبلیغ می‌کند.

ایشان با تأکید بر اینکه وحدت دوای درد امت اسلامی است، یادآور گردیدند: دین دائماً به ما دستور می‌دهد که بصیر باشید و دشمن را خوب بشناسید و حضور درصحنه داشته و برای احیای ارزش‌های اسلامی قیام نمایید.

خطیب نماز جمعه کرج با اشاره به فرارسیدن روز ۹ دی روز حماسه و بصیرت ملت ایران، تأکید کردند: ۹ دی سال ۸۸ روز ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که روز کمک خدا برای پیروزی امت بود.

نماینده ولی‌فقیه در البرز با اشاره به دشمن‌شناسی ملت در این روز، گفتند: ۹ دی اوج آگاهی و بیداری مردم بود و مردم وقتی دشمنی دشمن را دیدند و از پشت پرده‌ها و اهداف فتنه‌گران برای از بین بردن نظام اسلامی مطلع شدند یک‌لحظه درنگ نکردند.

ایشان با اشاره به آماده‌سازی شورش علیه نظام از مدت‌ها قبل و فراهم‌سازی مقدمات آن تأکید کردند: عده‌ای در این مورد خیانت کرده و عده‌ای نیز لغزش کردند و با ادعای تقلب نظام اسلامی را متهم به دروغ‌گویی کردند.

خطیب نماز جمعه کرج اظهار داشتند: افراد ساده‌لوح و بی‌بصیرت را به میدان آورده و لطماتی را به نظام وارد کردند.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه خیال این افراد این بود که نسل سوم انقلاب از انقلاب جداشده است، خاطرنشان ساختند: نسل سوم در این روز وارد معرکه شد و آن حماسه ماندگار را به وجود آوردند.

خطیب نماز جمعه کرج با اشاره به تلاش عده‌ای برای کمرنگ جلوه دادن این روز در بین اذهان مردم و کمرنگ کردن این حماسه مردمی، یادآور شدند: ۹ دی مانند ۲۲ بهمن همیشه زنده است و عده ای تلاش دارند که در مراسم این روز بی‌توجهی کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه عده‌ای عناصر فتنه و هواداران آن بعضا در این استان جولان می‌دهند، گفتند: به عزیزان عرض می‌کنم که یک مجلس خوب و یک جلسه باشکوه برای این زنده نگه داشتن این حماسه برگزار کنند.

ایشان با بیان اینکه مراسم ۹ دی امسال در مصلی کرج برگزار می‌شود، بیان داشتند: بار دیگر حضور حماسی خود را به کسانی که تلاش می‌کنند که عناصر فتنه را تطهیر کنند و تلاش می‌کنند که این گناه بزرگ را از خاطره ملت پاک کنند نشان دهید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به وجود شیطنت‌هایی در استان البرز، تصریح کردند: ۹ دی علامت نصرت الهی بر ملت ایران بود و این روز اختصاص به دسته، گروه و حزبی ندارد بلکه متعلق به همه مردم ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در البرز با اشاره به در پیش بودن مسئله مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشتند: به خاطر مصلحت در پیش بودن انتخابات به مسئله فتنه در استان نمی‌پردازم و دلیل سکوتم طی چند وقت گذشته به خاطر این است که زمان، زمان مقتضی نیست و برای فرصت دیگری در این زمینه اظهارنظر می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در البرز با تأکید بر اینکه مطالبی در مورد فتنه در استان البرز برای گفتن دارم، تأکید کردند: اگر مطالب موجود را بیان کنم عده‌ای باید از این استان بروند و در اینجا نمانند و جای آن‌ها در این استان نیست.

خطیب نماز جمعه کرج خاطرنشان ساختند: بعد از انتخابات و آرام شدن فضا در این زمینه صحبت می‌کنم و ان‌شاءالله در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهم.

امام‌جمعه کرج با اشاره به در پیش بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و اهمیت این انتخابات، بیان کرد: افرادی که انتخاب می‌کنید به آن‌ها توجه داشته تا خواب پریشان عده‌ای در این کشور تعبیر نشود.

نماینده ولی‌فقیه در البرز با تأکید بر اینکه کاندیداها را باید از روی سابقه و خط‌مشی گذشته شناخت و در مورد آن‌ها تحقیق کرد، گفت: حتماً ببینید که کاندیدای موردنظر شما در مورد خطوط قرمز نظام چه موضع‌گیری داشته و مواضع ایشان در مورد سران فتنه، پدران معنوی فتنه و منحرفین و تحریف‌کنندگان امام و نظام چه بوده است.

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه ممکن است که خیلی از کاندیداها در موقع انتخابات حرف‌هایی بزنند، تصریح کردند: سابقه افراد و عملکرد آن در زمان عمل را دیده و بی‌هدف نباید از کسی طرفداری و نسبت به کاندیدایی دشمنی کنید.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه طرفداری و دشمنی از کسی بدون هدف زمینه‌ساز فتنه دیگری برای نظام است، گفتند: بی‌بصیرت دوست و دشمن را نمی‌شناسد و جای دوست و دشمن را عوض می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بیان داشتند: در انتخاب افراد، فامیل و قبیله و قوم را معیار قرار ندهید و این روش مربوط به زمان جاهلیت اولی بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه ملاک برای رأی دادن به افراد لازم و ضروری است، یادآور شدند: افراد را بر اساس قابلیت‌ها و سلایق انتخاب کنید و انتخاب کردن بچه‌محل و فامیل نمی‌تواند در روز قیامت پاسخ خدا را بدهد.

امام‌جمعه کرج با اشاره به رأی عده‌ای از روی فرقه و گروه و مضرات آن، بیان داشتند: این فرد که روی فرقه‌گرایی و گروهی وارد مجلس شود به آن فرقه و گروه کاری ندارد و تا شروع انتخابات بعدی به سراغ آن فرقه و گروه نمی‌آید.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه ولایت‌پذیری و عمل واقعی به آن‌یکی از شاخصه‌های کاندیداها باید باشد و این مهم تنها با بیان کردن قابل ارزیابی نیست، تأکید کردند: این را بدانید که دشمن داریم و دشمن به دنبال نفوذ در دستگاه‌های تصمیم‌ساز است.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه آمریکا دشمن درجه‌یک ملت ایران است، گفتند: رویکرد امریکا به نظام اسلامی در همه مسائل خصومت بوده و در هیچ زمانی راست نگفته و هرگز باصداقت رفتار نکرده است و بهترین مصداق عدم صداقت این کشور مسئله هسته‌ای کشور است.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه در حال حاضر در حال اقدامات عجولانه اعتمادسازی در مورد مسئله هسته‌ای هستیم، اظهار داشتند: آمریکا در مسئله هسته‌ای با عناد تمام نقض عهد کرده و بر وقف میل رژیم صهیونیستی عمل می‌کند.

ایشان اظهار داشتند: ما در حال اعتمادسازی باعجله تمام هستیم و او در مقابل این اعتمادسازی تحریم‌ها را لغو نکرده و اولین تحریم پسا برجام را رئیس‌جمهور آمریکا علیه ملت ایران امضا کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بیان داشتند: امضای مصوبه کنگره امریکا در مورد اعمال محدودیت علیه مسافرانی که به ایران آمده‌اند سنگ‌اندازی در مسیر اجرای برجام است.

امام‌جمعه کرج گفتند: کسانی که طی ۵ سال گذشته به ایران رفت‌وآمد داشته‌اند دیگر حق ورود به آمریکا را نداشته و این موضوع یعنی تجارت گردشگری و مسائل صنعتی و علمی در کشور مختل می‌شود و این موضوع برخلاف برجام است.

آیت‌الله حسینی همدانی افزودند: این موضوع نقض برجام و بازگشت غیرمستقیم تحریم‌ها است.

امام‌جمعه کرج با اشاره به لزوم لغو تحریم‌ها، افزودند: در مقام عمل قانونی وضع‌شده که تحریم‌ها باقی بماند و این همان نکات از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که ده‌ها بار فرمودند که این جرثومه فساد قابل‌اعتماد نیست.

امام‌جمعه کرج با اشاره به لزوم شکسته شدن سکوت دستگاه دیپلماسی و واکنش به این نقض عهد بیان کردند: دستگاه دیپلماسی کشور چرا ساکت بوده و چرا اجازه تحقیر ملت ایران به آن‌ها داده می‌شود و این قابل‌فهم و درک نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به برداشت غرامت از اموال بلوکه شدن ایران برای گروگان‌های آمریکایی افزودند: دولت و دستگاه دیپلماسی کشور به‌طور قاطع به یاوه‌گویی‌هایی که در شان ملت ایران نیست پاسخ بدهند.

ایشان با اشاره به طرح دشمن برای جلوگیری از رشد ایران در همه زمینه‌ها، افزودند: در مقابل نقض برجام ساکت نباشید و ان‌شاءالله مسئله را بی‌اثر نکنید.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به واردات کالای مصرفی از تعداد زیادی از کشورهای دنیا بعد از برجام، گفتند: از ۱۵۱ کشور جهان واردات داریم و کالای مصرفی وارد می‌شود.

آیت‌الله حسینی همدانی اظهار داشتند: مواد خام برای دستگاه‌های تولیدی باید فراهم شود تا زمینه اشتغال و کارآفرینی فراهم شود.

امام‌جمعه کرج گفتند: جنس بی‌کیفیت خارجی را وارد کشور کردن و صنعت خود را در همان زمینه از کار انداختن خیانت به کشور است.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید موردتوجه قرار گیرد، تصریح کردند: سلامت مردم باید موردتوجه قرارگرفته و سلامت مردم را سیاسی نکنید.

ایشان بااینکه سمیر قنطار توسط عوامل رژیم صهیونیستی ترور شد، بیان کرد: این ترور نمونه‌ای از تروریسم دولتی سازمان‌یافته است و از خدای تعالی طلب می‌کنیم که این جرثومه فساد را از صفحه روزگار محو کند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:
مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.