امام جمعه کرج:

شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی به‌اندازه وهابیت برای جهان اسلام خطرناک است / هزینه های تبلیغات انتخاباتی مورد توجه مردم باشد

فضای مجازی ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ۰

شیعه انگلیسی
آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان کرج با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال منزوی کردن روحانیت است بر وحدت حوزه و دانشگاه تأکید کرده و بیان داشتند: دشمنان به جد تلاش می‌کنند که دانشجویان ما به غرب تمایل پیدا کنند.

ایشان گفتند: دلسوزان دو نهاد حوزه و دانشگاه باید فکری اساسی برای تقویت وحدت حوزه و دانشگاه کنند.

خطیب جمعه کرج با تأکید بر اینکه استان البرز دانشگاه و حوزه دارد، بیان داشتند: باید تعامل میان حوزه و دانشگاه در استان البرز بیشتر شود این در حالی است که در حال حاضر این تعامل کم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز افزودند: دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در استان البرز شروع به کارکرده است ولی تاکنون گزارش عملکردی ارائه نشده است به نظر می‌رسد باید کمیته‌ای برای پیگیری این مهم تشکیل و با دستور کار مشخص، شروع به کار کند.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه نباید از وحدت در جامعه غافل شویم، اظهار داشتند: نباید میان گروه‌های سیاسی و اجتماعی در جامعه نزاع، درگیری و بگومگو باشند که نتیجه‌ای جز تضعیف در پی ندارد.

ایشان با تأکید بر اینکه حفظ وحدت یکی از دستورات سیاسی قرآن است، تاکید کردند: وحدت جامعه اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و همیشه این وحدت مورد طمع دشمنان اسلام است.

خطیب جمعه کرج با تأکید بر اینکه دشمنان قسم‌خورده اسلام همیشه تلاش می‌کنند وحدت مسلمانان را از بین ببرند، خاطرنشان ساختند: انقلاب اسلامی ایران منشأ بیداری مسلمانان جهان بوده و تبدیل به الگویی برای همه انسان‌ها در جهان شده است و دشمنان چشم دیدن این حقیقت را ندارند.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به همه جهان اثبات کرده است که نباید زیر بار ظلم رفت، اظهار داشتند: استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی پروژه اسلام و شیعه هراسی را به راه انداخته است.

ایشان ادامه دادند: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسراییل از اسلام چهره‌ای خشن برای جهانیان ساخته‌اند و برای تحقق اهداف شوم خود گروه‌های تکفیری را به جان جهان اسلام انداخته‌اند.

ایشان یادآور گردیدند: هر جا جنگی به وجود می‌آید پای آمریکا و اسراییل به میان است آن‌ها برای اینکه به اهداف شوم خود دست پیدا کنند مسلمانان را به‌عنوان تروریست معرفی می‌کنند درحالی‌که اسلام دین مهربانی است و پیامبر(ص) مردم را دعوت به رحمت کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه دشمنان اسلام اقدام به تفرقه‌افکنی میان ادیان و مذاهب می‌کنند، تاکید کردند: آن‌ها خودشان دست به اسلحه نمی‌برند بلکه مسلمانان را به جان هم می‌اندازند و بررسی تحولات عربستان، ترکیه و قطر نشان از این قضیه دارد.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه عربستان سگ تعلیم‌دیده آمریکا و اسراییل است، خاطرنشان ساختند: عربستان با راه‌اندازی ۱۰۰ شبکه ماهواره‌ای اقدام به تبلیغ در راستای شیعه هراسی و تقویت تکفیری‌ها می‌کند.

خطیب جمعه کرج با تأکید بر اینکه در چند ماه اخیر ۳۰ هزار نفر مردم مظلوم با حمایت آل سعود به خاک و خون کشیده شدند، بیان داشتند: عربستان به کمک اربابانش شیعه کشی را عادی جلوه می‌دهد.

ایشان در ادامه به کشتار مظلومانه شیعیان در کشور نیجریه اشاره کرده و افزودند: هفته گذشته شیعیان این کشور که ۶۰ درصد جمعیتش را مسلمانان تشکیل می‌دهد به دست ارتش نیجریه به خاک و خون کشیده شدند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه شیعیان نیجریه ۷ درصد از جمعیت مسلمان این کشور را تشکیل می‌دهند، تصریح کردند: ارتش این کشور شیعیان نیجریه را به خاک خون می‌کشد و متأسفانه در کشور ما مسئولان عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.

خطیب جمعه کرج تأکید کردند: مسئولان کشور ما باید بلافاصله پیام می‌دادند و موضع خود را مشخص می‌کردند این نشانه بی‌توجهی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه رهبر شیعیان نیجریه در اسارت به سر می‌برد، بیان داشتند: زکزاکی پدر ۴ شهید است اقدامات ارتش نیجریه چیزی جز شیعه هراسی نیست.

ایشان کشتار مسلمانان به ویژه شیعیان در گوشه گوشه دنیا را شیعه هراسی نامیده و ادامه دادند: سگ‌های تعلیم‌دیده استکبار در گوشه گوشه دنیا اقدام به شیعه هراسی می‌کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه سبک زندگی شیعیان برگرفته از زندگی اهل‌بیت(ع) است اظهار داشتند: شیعیان طبق آموزه‌های که از امامان شیعه خود آموخته‌اند در هیچ جای دنیا زیر بار ظلم نمی‌روند و در مقابل ظالم ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز مصداق بارز ظلم و ستم را آمریکا و اسراییل دانسته و افزودند: مثلث شوم آمریکا، اسراییل و وهابیت مدیریت فجایع اخیر را به عهده گرفته‌اند و طبق مأموریت‌های تعریف‌شده جلو می‌روند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفتند: گفتمان شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی به‌اندازه وهابیت برای جهان اسلام خطرناک است.

ایشان در ادامه باز بر وحدت تأکید کرد و هفته وحدت را یادگاری از امام راحل دانسته و بیان داشتند: شیعه انگلیسی ادعای دفاع از اسلام و شیعه را دارد در شبکه‌های ماهواره‌ای که پولش را سرویس‌های اطلاعاتی دنیا پرداخت می‌کنند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند ولی حاضر نیستند اسلحه به دست گرفته و برای دفاع از مردم مظلوم سوریه بجنگند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز افزودند: دشمنان به دنبال از بین بردن معارف شیعه هستند به همین منظور شیعه انگلیسی را علم کرده‌اند باید مراقب باشیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در استان البرز عده‌ای با خرج کردن پول در برخی هیئت‌های مذهبی به دنبال انحراف بودند، گفت: باید جلوی انحرافات و بدعت‌ها را گرفت هر نغمه‌ای که وحدت جهان اسلام را بر هم بزند از گلوی شیطان بیرون می‌آید.

خطیب جمعه کرج با تایر بر اینکه باید مراقب باشیم ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم، گفتند: باید اهل مطالعه تحقیق باشیم.

ایشان در ادامه به‌روز گذشته و آغاز ثبت‌نام مجلس خبرگان رهبری نیز اشاره کرده و بیان داشتند: هیئت‌های اجرایی و نظارت کار خود را آغاز کرده‌اند باید دقت کنیم چراکه رأی مردم امانتی است که باید به‌خوبی از این امانت محافظت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه نباید نسبت به مسائل پیرامونی در رابطه با انتخابات بی‌توجه باشیم، گفتند: ۲۰ روزنامه توزیع می‌شود اگر از هرکدام ۱۰ عدد توزیع شود و هرکدام هزارتومان قیمت داشته باشد هزینه قابل‌توجهی می‌شود وقتی این روزنامه‌ها را ورق می‌زنیم متوجه می‌شویم که چه خبر است باید بررسی شود که این پول‌ها از کجا آمده و با چه هدفی است.

ایشان با تأکید بر اینکه هزینه این روزنامه‌ها مجانی نیست، گفتند: حرکات و رفت‌وآمدهای کاندیداهای انتخاباتی باید رصد شود چراکه قرار است مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم سازی کشور پس از انتخابات به دست افراد انتخاب‌شده اداره شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در پایان با تأکید بر اینکه در انتخابات باید امانت‌دار رأی مردم بود، اعلام نمودند: در هفته‌های آینده معیارهایی را اعلام خواهم کرد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.