پیام نماینده ولی فقیه در استان البرز در محکومیت فجایع نیجریه

فضای مجازی ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ۰

نیجریه - زکزاکی

در درگیری‌های هفته جاری که پس از حمله ارتش نیجریه به حسینیه «بقیه‌الله» در شهر زاریای نیجریه و منزل شیخ ابراهیم زکزاکی رخ داد،‌ علاوه بر همسر و پسر «شیخ زکزاکی» و چندین تن از سران «جنبش اسلامی نیجریه» بیش از ۳۰۰ تن از شیعیان به شهادت رسیدند.

به مناسبت این واقعه دردناک نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج با صدور پیامی از این حادثه دل‌خراش اعلام انزجار کرده و خواستار آزادی فوری شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه و پیگیری و برخورد قاطع با عاملین این جنایت شدند.

زکزاکی - حسینی همدانی

متن این پیام  به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

” إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَن لا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ “

جنایت‌های بی‌شرمانه‌ی دشمنان انسانیت قدمتی به درازای تاریخ بشریت دارد. شیطان رجیم و جنود او از جن و انس همواره تحمل پاکی و راستی را نداشته و ندارند. کشتار انسان‌های پاک و بی‌گناه آخرین حربه ایست که ایادی شیطان به آن متوسل می‌شوند تا در مسیر بهره‌وری کوتاه خود از این دنیای فانی هیچ مانع و رادعی نداشته باشند.

هر جا فطرتی بیدار شود، خون‌خواران دست‌به‌کار می‌شوند. روزی بحرین، روزی میانمار، روزهای دیگر در یمن و تونس و مصر و عراق و سوریه و فلسطین و روزی در نیجریه. درود و رحمت الهی بر شیخ زکزاکی آن مجاهد فی سبیل الله و بر شیعیان مخلص آن دیار که شیرینی بندگی را با سرسپردگی و ذلت مقابل مستکبرین عوض نکردند.

بدینوسیله ضمن محکوم کردن جنایات اخیر در نیجریه و همدردی با برادران و خواهران شیعی آن دیار به نیابت از البرزنشینان انقلابی و حق جو، از دولت محترم به‌خصوص وزارت امور خارجه درخواست می‌نمایم ضمن ابراز محکومیت این اقدام جنایت بار دشمنان بشریت، از طریق مجاری قانونی و شیوه دیپلماتیک موثر و عزتمندانه برای رهایی اسیران این فاجعه و عدم تکرار حوادث مشابه، تمام همت خود را به‌کارگیرند و تا رسیدن به نتایج مطلوب لحظه‌ای آرام نگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.