اقامه نماز نماینده ولی فقیه در استان البرز بر پیکر روحانی شهید علی تمام زاده

فضای مجازی ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ۰

029

پیکر شهید حجت الاسلام علی تمام زاده، از مدافعان حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) صبح امروز در میان شعارهای “لبیک یا حسین” و “مرگ بر آمریکا” جمع کثیری از مردم شهید پرور کرج، طلاب و روحانیون استان البرز، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (علیه السلام)، فرمانده نیروی انتظامی، فرماندار کرج، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مسئولین شهر و استان تشییع شد.

در پایان مراسم تشییع این شهید و پس از اقامه نماز به امامت آیت الله حسینی همدانی، بیانیه آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور به مناسبت شهادت این روحانی شهید قرائت شد.

در این بیانیه آمده است: مردی از قبیله نور سرش از تربت حسین (ع) که تمام خویش را در راه پاسداری از زاده های خاندان علی (علیه السلام) بر دست گرفت و شهد شیرین شهادت را با تمام جان نوش کرد.

حجت الاسلام تمام زاده از مجاهدین راه اسلام در دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) بود که با نام جهادی “ابوهادی” و در قالب تیپ فاطمیون، حین دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) در درگیری با تکفیری ها در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید.

پیکر این شهید والامقام امروز در کرج تشییع و سپس در قطعه ی شهدای مدافع حرم امامزاده محمد کرج به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام تمام زاده، امام مسجد امام حسین (علیه السلام) منطقه اسلام آباد کرج و مدتی هم امام جماعت شرکت ایران خودرو بوده است.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.