نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تأکید کرد:

لزوم عدم استفاده از تولیدات خارجی در دستگاه‌ها و نهادهای دولتی

فضای مجازی ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ۰

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در جلسه دیدار نوروزی مسئولین ارشد و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و تبیین چشم‌انداز و برنامه‌های سال ۱۳۹۶ در سالن شهدای دولت استانداری البرز، با تبریک آغاز سال نو و گرامیداشت تقارن سال جدید با ماه رجب‌المرجب، بیان داشت: طبق بیان آیه ۳۳ سوره مبارکه انفال، خداوند متعال ۲ امان‌نامه از گناهان برای مردم قرار داده است که یکی از آن‌ها استغفار است و رجب نیز ماه استغفار است که انشالله به‌درستی مورد بهره‌برداری همگان قرار گیرد.

وی افزود: البته باید توجه داشت که استغفار با توبه تفاوت دارد و برخلاف توبه که شخصی است، استغفار را می‌توان در حق دیگران نیز به‌جای آورد.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی با اشاره به وجود دو انتخابات مهم در سال جاری، خاطرنشان ساخت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، دارای آثار و برکات فراوانی بوده و دعوت به این حضور وظیفه‌ای همگانی است.

امام‌جمعه کرج، در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهمیت بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب و نام‌گذاری سال، تصریح کرد: سه عنصر “اقتصاد مقاومتی”، “تولید داخلی” و “اشتغال‌زایی” در این بیانات، تکلیف و چشم‌انداز سالیانه کشور را مشخص می‌کنند که باید موردتوجه همه به‌خصوص مسئولین و مدیران قرار گیرند.

وی افزود: همه باید به هر نحو ممکن در این مسیر گام بردارند و به‌اندازه خود فعالیتی کنند؛ در همین راستا توجه به زمینه‌هایی چون احیا و ایجاد کارگاه‌های اقتصادی زودبازده، تقویت و توسعه کشاورزی، اشتغال‌زایی در پارک‌های علم و فناوری و یا کسب‌وکار در فضای مجازی مفید و مؤثر خواهد بود.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر نقش آموزش مهارت‌های شغلی به عموم جامعه بالأخص جوانان، گفت: باید سیستمی به وجود آید و به مردم آموزش داد که با داشتن اندکی سرمایه تولیدکننده باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در پایان سخنان خود با اشاره به دستور رهبر انقلاب مبنی بر اینکه “واردات کالاهایی که در داخل به‌اندازه‌ی کافی تولید می‌شوند، باید حرام شرعی و قانونی شناخته شود” و تأکید بر عدم استفاده و مصرف تولیدات خارجی دارای نمونه ساخت داخل در دستگاه‌ها و نهادهای استان، تصریح کرد: توسعه‌ی این مطالبه در سطح دستگاه‌های استان، عامل گسترش و ترویج این اصل در جامعه نیز می‌گردد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.