رییس مجمع خیرین سلامت استان البرز:

فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت، با توجه به قابلیت‌های استان افزایش یابد

فضای مجازی ۰۵ آذر ۱۳۹۴ ۰

مجمع خیرین سلامت البرز (21)نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در جلسه‌ی انتخابات مجمع خیرین سلامت استان البرز که صبح امروز برگزار شد با تبریک هفته بسیج، ابراز بیان داشتند: حرکت‌های خیرین و این احساس وظیفه‌شان نشانه‌ای از روحیه‌ی بسیجی آنان است.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی با تشکر از اهمیت خیرین به موضوع سلامت، بهداشت و درمان جامعه، این مسئله را یک دستور دینی دانسته و بیان داشتند: اسلام برای تمام زندگی بشر قانون دارد؛ هم برای رفاه طبیعی و مادی او و هم برای مسائل فرا طبیعی و غیرمادی‌اش و همان‌طور که برای دنیا و آخرت نه یک زندگی سکولار را می‌پذیرد و نه یک زندگی دینی منزوی را، دستور می‌دهد محیط اخلاقی سالم باشد و بهداشت و درمان کامل صورت پذیرد و امنیت کامل و اقتصاد معتدل هم جزو دستورات اسلام است.

ایشان ادامه دادند: بعضی از گناهان انسان را از تحت ولایت الهی خارج می‌کند و تحت ولایت شیطان می‌برد، حتی بعضی چیزها را شیطان هم نمی‌پسندد ازجمله نمامی و سخن‌چینی و لذا مسئله محیط سالم بسیار مهم است.

ایشان با بیان اینکه اسلام می‌گوید علم را مایه عمل قرار بده و تا علم نافع باشد، تأکید کردند: راجع به مال هم همین‌گونه است و هم علم و هم مال باید نجات‌بخش باشد.

امام‌جمعه کرج افزودند: عمل همیشه با ماست، پیوند عمل و عامل ناگسستنی است. دین راهنمایی می‌کند از علم و مال در چه مسیری استفاده شود که به درد بخورد.

ایشان با استناد به مفهوم ” تعاونوا علی البر و التقوی” ادامه دادند: اسلام کار خیر را مایه ماندگاری خیرین و استحکام و استواری بنیان‌گذاران آن می‌داند و خاصیت کار خیر این است که در شما شخصیت ثابت ایجاد می‌کند.

رییس مجمع خیرین سلامت استان البرز با اشاره به قابلیت‌های فراوان استان البرز، خاطرنشان ساختند: رنج ما از نداشتن چشم‌انداز است. ما متفرق کار انجام می‌دهیم، می‌شود کارهایی را انجام داد که با برنامه‌ریزی. قابلیت استان البرز بیشتر از این‌ها می‌باشد.

 ایشان خاطرنشان ساختند: از کسی که کار خیر انجام می‌دهد، باید تشکر کرد. تشکر از مخلوق تشکر از خالق است.

ایشان با بیان این نکته که ما باید سعی کنیم کارمان را محکم و کامل انجام دهیم علل خصوص در اموری که مربوط به مردم است ادامه دادند: با توجه به فرصتی که هست و قابلیت‌های استان، باید فعالیت مجمع بیشتر بشود. کسی باید باشد که حتماً قدرت برنامه‌ریزی داشته باشد، اگر برنامه نباشد قابل ارزیابی نیست و اینکه باید دارای ارتباطات اجتماعی خوبی باشد.

آیت الله حسینی همدانی عنوان داشتند: خیرین اگر ببینند کار، نظام‌مند پیش می‌رود و با برنامه‌ریزی است، برای کمک کردن امیدوار می‌شوند.

ایشان خاطرنشان ساختند:‌ باید با مردم در ارتباط باشیم و گزارش ارائه دهیم و استفاده از صداوسیما باید در برنامه باشد.

ایشان در پایان افزودند: ‌ممکن است در این دوره نفرات قبلی انتخاب شوند، عیبی ندارد. مهم این است که کار قانونی انجام شود.

گفتنی است در ادامه جلسه با برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره خیرین سلامت استان، هفت نفر به‌عنوان هیئت‌مدیره اصلی، دو نفر به‌عنوان علی البدل و دو نفر به‌عنوان بازرس از بین سیزده نفر کاندیدا انتخاب شدند.

در ادامه گزیده ای از تصاویر این جلسه را مشاهده می نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.