پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در البرز در پی ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده

کارشناس روابط عمومی ۰۸ آذر ۱۳۹۹ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی در پیامی این اقدام جنایت کارانه استکبار جهانی را محکوم و شهادت این شهید بزرگوار  را تسلیت گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر می باشد:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

قال رسول الله صلی الله علیه و آله : اشرف الموت قتل الشهاده. شرافتمندترین مرگ شهادت است.

دستان جنایتکار استکبار جهانی در عصر جمعه به خون مطهر دانشمندی فرهیخته، استادی انقلابی، مدیری جهادی،کارگزاری صدیق و افتخار هسته ای ایران شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، آغشته شد تا بار دیگر چهره خبیث خود را آشکار و اعلام کند با مکتب اهل بیت علیهم السلام و انقلاب اسلامی جنگی دائمی داشته و تحمل رشد و تعالی نظام اسلامی را ندارد و از آنجائیکه توان رویاروئی مستقیم ندارد، حقد و کینه خود را بزدلانه با ترور به نمایش می گذارد و گمان دارد انجام این جنایات خللی در اراده پولادین مردم و مسئولان نظام و ادامه راه وارد می سازد، در حالیکه ایادی کفر و نفاق و اذناب داخلی انان باید بدانند این سفاکی ها ولو باعث خسارت و تحمل ان سخت است اما ذره ای در مسیر نظام اسلامی و اهداف بلند انقلاب انحراف ایجاد نمیکند و اتفاقا انگیزه ها را تقویت می کند تا با قدرت و صلابت ادامه راه را طی کند. البته قطعا وقطعامسئولین محترم به موقع انتظار مردم را در پاسخ سخت و کوبنده ای که درس عبرت باشد برآورده خواهند کرد. به روزهای خوش محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار نزدیک می شویم.

اینجانب شهادت این سردار عرصه علم، پژوهش و دفاع را به رهبر معظم انقلاب، همکاران، شاگردان، دوستان، ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده از خدای تعالی برای بازماندگان و خانواده مکرم ایشان اجر و صبر و برای شهید سعید رفعت مقام و علو درجات خواستارم.

حسینی همدانی

نماینده ولی فقیه در استان البرز

و امام جمعه کرج

۷ آذرماه۱۳۹۹

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.