دیدار فرماندهان لشکر ۱۰ سیدالشهدا با نماینده ولی فقیه در استان البرز

روابط عمومی ۲۰ دی ۱۳۹۴ ۰

نماینده ولی فقیه در استان البرز در دیدار با فرمانده لشگر۱۰ سیدالشهداء و همراهانشان ضمن خیرمقدم و ابراز خوشحالی از این دیداربیان داشتند: باتوجه به جایگاهی که شما دارید و باتوجه به ماموریت ها و موقعیت شما که گاهی دفاعی است و گاهی امنیتی و اطلاعاتی ؛ گذشته از آمادگی های جسمی و بدنی، هوشیاری و دائما بینا بودن و رصد کردن و آسیب ها را دیدن از جمله امور مهمی است که باید به آن بپردازید.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه غفلت در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی زندگی ما نقش دارد تاکید کردند: در مباحث فردی دشمن دائمی داریم که دنبال روزنه ای است تا به ما ضربه بزند. به تعبیر قرآن *عدو مبین* شیطان دشمنی است که به خودش هم رحم نکرده و شش هزار سال عبادت خود را از بین برده است و با اغواگری و با استفاده از همه عده و عُده وارد می شود. بنایش برکُشتن نیست. بنا دارد اسیر بگیرد، تمام تلاش شیطان به دام انداختن و اسیر کردن است. اسیر که شدی میشوی جزء اعوان و انصار او و این خیلی سخت خواهد بود.

امام جمعه کرج با بیان اینکه خدا و اهل بیت علیهم السلام به ما دستور دادند که مواظب این دشمن باشید ادامه دادند:  ضد غفلت -که شیطان از آن استفاده می کند- ذکر و یاد است. غفلت؛ چرک جان است. اگر انسان دچار غفلت شد؛ روی جان و روح او تیرگی و سیاهی میگیرد. آن چیزی که انسان را نجات می دهد ذکر و یاد خداست.

ایشان افزودند: در رابطه با اجتماع و جامعه بیرونی هم دشمنانی وجود دارند که شبانه روز برای ما نقشه می کشند، می بینید کشورهایی که عددی در مقابل ملت ما نیستند، چطور رجز می خوانند. مقداری نرمش و کوتاهی از طرف مقابل ببینید، دندان هایشان را تیز می کنند. موشه دایان اسرائیلی بعد از ۱۴۰۰ سال که تعدادی از مسلمانان را کشته بودند، می گوید ما قسمتی از انتقام خیبر را گرفتیم.لذا تمرین پشت تمرین و جلسات متعدد و به روز نگه داشتن خود را باید مد نظر داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه ولیّ ما و فرماندهی کل قوا هم این را از ما می خواهد که هم توانایی های معنوی و هم توانایی های امنیتی و اطلاعاتی خود را بالا ببریم اظهار داشتند: قطعا بدانید در زمان های مختلف ما مواجه با فتنه های سنگینی خواهیم بود. چون ما کشور پویایی هستیم. همین الان مسائل مربوط به عربستان مقدمه ای است برای ملتهب کردن منطقه؛ درمسائل داخلی هم فتنه را به وجود می آورند مانند فتنه سال هشتاد و هشت و لذا باید هوشیاری خود را حفظ کنید تا بتوانیم از اهداف انقلاب اسلامی و اهداف شیعه دفاع نماییم.

در این دیدار که عصر امروز (یکشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ ) در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج برگزار شد، فرمانده لشگر۱۰ سیدالشهدا به بیان گزارش فعالیت ها و معارفه ی نیروهای خود پرداختند.

برای مشاهده تصاویر این دیدار اینجا کلیک کنید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.