نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

طرح جامع توسعه‌ی استان، یکی از الزامات زیرساختی و زیربنایی البرز است

فضای مجازی ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ۰

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی استان البرز در قالب “طرح کرامت ۲” بسیج، با حضور مسئولین دستگاه‌های مرتبط با طرح، در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج برگزار شد.

در این جلسه آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ضمن تقدیر از اجرای طرح‌های حمایتی و اجتماعی مانند “طرح کرامت” با محوریت بسیج، بیان داشت : توجه داشته باشید که معضلات به وجود آمده در کشور، مختص زمان خاصی نیست و در طول زمان به این شکل درآمدهاست، لذا نباید با نگاه موقتی و مقطعی در پی حل آن بود.

وی اظهار داشت: امروز حاشیه‌نشینی معضلی است که برخورد جبهه‌ای و قرارگاهی و همگرایی و انسجام همه‌ی دستگاه‌های مرتبط در این امر را می‌طلبد؛ و الا نتیجه‌ای حاصل نخواهد گشت.

امام‌جمعه کرج خاطرنشان ساخت: نکته مهمی که نباید ازنظر دور داشت، سلامت خود دستگاه‌ها است؛ مسئول دستگاهی که به دنبال مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است باید به این فعالیت‌ها باور پیدا کند، در غیر این صورت کارها به‌صورت دستوری و اجباری بوده و اثربخش نیستند.

وی تأکید کرد: با توجه به مسائل مذکور، اصلاح دستگاه‌ها، اولین قدم در راستای مبارزه اثربخش با آسیب‌های اجتماعی است.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر ترسیم چشم‌انداز مدون برای اقدامات، گفت : طرح جامع توسعه‌ی البرز، یکی از الزامات زیرساختی و زیربنایی استان است که قبل از هر اقدامی باید تهیه و ارائه شود و بدون وجود این نقشه راه، هر فعالیتی که امروز انجام می‌شود، می‌تواند در آینده عامل مشکل جدیدی برای استان باشد.

برای مشاهده تصاویر این جلسه، اینـــــــــــــــــــــــــــــــــجا کلیک کنید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.