با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز:

جلسه ستاد کنگره شهدای استان البرز برگزار شد.

کارشناس روابط عمومی ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، جلسه ستاد کنگره شهدای استان البرز تحت عنوان عهد خادمی با حضور آیت الله حسینی همدانی ، دکتر عبداللهی نماینده عالی دولت در استان البرز و سردار حیدرنیا فرمانده سپاه استان و باقی مسئولین استانی و شهری  در محل استانداری البرز برگزار شد.

آیت الله حسینی همدانی در این جلسه ضمن تبریک ایام ماه ذی الحجه و تشکر از حضور اعضا فرمودند : این جلسه را عهد خادمی نام گذاری کرده اند  و باید با شهدا عهد ببندیم که خدمتگذار و خادم شهدا باشیم .

ایشان با یادآوری شرایط حساس کنونی وبیداری درجهان به برکت خون شهدا بیان داشتند در برابر این دشمنان سعی در انحراف و تحریف این حرکت دارند و وظیفه ما حفظ و نشر داشته هایمان است . یکی از راه های حفظ باور ها و ارزش های انقلاب بیان فکر و مسر و سیره شهدا و زنده نگه داشتن حماسه های آنهاست.

امام جمعه کرج بیان داشتند: سطح تفکری ما در این کنگره شهدا باید از برگزاری یک یادواره شهدا فراتر باشد و باید موضوع کنگره تمدنی باشد و باید در داخل و خارج و آینده انقلاب و نظام اثرگذاری داشته باشد.

اشان فرمودند : یکی از کارهای بسیار مهم و اثرگزار مخصوصا برای نسل جوان استفاده از هنر و کارهای هنری است. و باید در این کنگره تخصصا به این موضوع پرداخته شود. و همچنین حتما ایده های خلاق و نوآورانه ب در کنگره باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه حتما باید مسئولین باهم هم افزا شوند فرمودند: چهره شهر باید با ایجاد المان های زیبا شهدایی شود و همچنین نسبت به کودکان و نوجوانان باید برنامه داشته باشیم ، مثلا ایجاد کردن فضای ارتباط با خانواده های شهدا با این قشر حساس و مهم یکی از طرح هاست.

در پایان احکام مسئولیتی  هر کدام از اعضا تقدیم شد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.