هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) /

اجتماع بزرگ جوانان استان البرز برگزار می‌شود

کارشناس روابط عمومی ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ۰

نماینده ولی‌فقیه در البرز از برگزاری بزرگ‌ترین اجتماع جوانان استان مصادف با یازدهم شعبان جشن سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) در کرج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیست و سوم فروردین‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه استان البرز در عرصه‌های مختلف جوانانی کارآمد دارد، گفت: ما به حمدالله جوانان توانمند، باانگیزه، عالم، متدین و جهادی فراوانی داریم که متأسفانه دیده نمی‌شوند و بکار گرفته نمی‌شوند که این مسئله جای تأسف و نگرانی دارد و مسئولین باید دقت بیشتری داشته باشند.

امام‌جمعه کرج، برگزاری «جشنواره جوان موفق» را در راستای عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم دانست و اظهار داشت: در قالب جشنواره‌ای که برای اولین بار در استان برگزار می‌گردد، تصمیم گرفتیم که این سرمایه عظیم و نیروی جوان را به رخ بکشیم و بگوییم که این استان دارای فضائل فراوانی است.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه افزود: ما این کار را مقدمه یک حضور پرشور و پرانگیزه از جوانان دختر و پسر استان قراردادیم که اعلام می‌کنم انشاء الله روز چهارشنبه که روز ولادت علی‌اکبر حسین علیه‌السلام است، اولاً با حضور خود بیعتی دوباره با رهبر انقلاب اسلامی داشته باشیم و عرض کنیم که تا برقراری تمدن نوین اسلامی از پای نمی‌نشینیم. ثانیاً به آمریکا و اذنابش اعلام کنیم که تا جوانان مؤمن و انقلابی هستند همه نقشه‌هایتان بر آب است؛ و ثالثاً با حضور خود به مسئولین اعلام می‌کنیم که برای رونق تولید و به راه انداختن چرخ‌های تولید، آمادگی کمک و همکاری راداریم.

گفتنی است این مراسم فرخنده با عنوان « اجتماع بزرگ جوانان استان البرز» روز چهارشنبه ۲۸ فروردین‌ماه از ساعت ۱۷ با حضور عموم جوانان و شهروندان استان در بلوار بلال کرج برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است هم‌زمان با این مراسم، آیین اختتامیه نخستین جشنواره «جوان موفق» البرز نیز برگزار خواهد شد و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.

این جشنواره در ۱۷ محور اصلی جوان موفق فعال قرآنی، جوان موفق کشاورز روستایی، جوان موفق کارآفرین، جوان موفق سرباز، جوان موفق در عرصه ادبیات، جوان موفق در عرصه علمی دانشگاهی، جوان موفق در عرصه هنرهای نمایشی، جوان موفق در عرصه فعالیت‌های اجتماعی (سازمان‌های مردم‌نهاد، امدادگر، امور مساجد، تشکل‌های دانش‌آموزی، تشکل‌های دانشجویی، جهادگر)، جوان موفق در عرصه تجسمی، جوان موفق در عرصه فیلم، جوان موفق در عرصه موسیقی، جوان موفق در عرصه فعالیت‌های رسانه‌ای، جوان موفق مبتکر و مخترع، جوان موفق در حوزه دهیاری و شورایاری، جوان موفق معلول دارای توانایی‌های خاص، جوان موفق طلبه و مبلغ جوان و جوان موفق ورزشکار در حال برگزاری است.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.