به مناسبت میلاد اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و روز پاسدار:

دیدار پاسداران سپاه البرز با نماینده ولی‌فقیه در استان

کارشناس روابط عمومی ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، در سالروز ولادت باسعادت سرور آزادگان جهان، پیشوای انسان‌ها حضرت سیدالشهداء اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار صبح امروز جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در حسینیه امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه ضمن تجدیدعهد و میثاق با آرمان‌های نظام اسلامی با نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز دیدار کردند.

همین گزارش حاکیست پیش از بیانات نماینده ولی‌فقیه در البرز، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) استان، طی سخنان کوتاهی روز ولادت باسعادت بزرگ پاسدار اسلام و سرور آزادگان جهان حضرت حسین بن علی (ع) را تبریک گفت و به بیان خدمات پاسداران انقلاب اسلامی طی یازده سال گذشته و خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده پرداخت و یاد امام عظیم‌الشأن و فقید جهان اسلام را گرامی داشت.

در این مراسم ضمن تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم پاسدار «علی‌اصغر الیاسی» از تعدادی پاسداران نمونه و جانبازان سرافراز دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در انتهای این مراسم پاسداران سپاه انقلاب اسلامی نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت آیت‌الله حسینی همدانی اقامه کردند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.