امام‌جمعه کرج تأکید کردند:

لزوم همگرایی دستگاه‌های استان درزمینه‌ی توسعه‌ی فرهنگ شهادت و ایثار

فضای مجازی ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ۰

آیت الله حسینی همدانی

اولین جلسه‌ی شورای سیاست‌گذاری کنگره‌ی سرداران و شهدای استان البرز، امروز با حضور استاندار، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) و مسئولین و مدیران کل استانی در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج برگزار شد.

دراین جلسه، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب، بیان داشتند: انسان از دو جبهه‌ی داخلی و خارجی دچار دشمنی شیاطین درونی و بیرونی است که تنها راهکار مقابله با این دشمنان ذکر و یاد خداست.

ایشان مهم‌ترین هدف مجموعه‌هایی مانند کنگره‌های شهدا را تقویت ذکر خدا در انسان دانسته و بیان داشتند: بیان و روش کار این ستاد یادآوری و غفلت زدایی از جامعه و فرد است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، با بیان اینکه مسئله‌ی شهدا، ایثارگری و فرهنگ شهدا، مسئله‌ی مهمی است، خاطرنشان ساختند: کنگره‌ی شهدا، جامعه را نسبت به صیادانی که در کمین نشسته‌اند هشیار و متنبه می‌کند.

ایشان هستی انقلاب را مدیون شهدا و ایثارگران دانسته و تصریح کردند: انقلاب یک حرکت مستمر تا تشکیل حاکمیت و نظام نوین اسلامی است که در بیان رهبری هم بارها به این مفاهیم در قالب انقلاب اسلامی و دولت اسلامی و تمدن اسلامی اشاره‌شده است.

آیت‌الله حسینی همدانی، حفظ فرهنگ ایثار را وظیفه‌ی همه‌ی مسئولین دانسته و اظهار داشتند: هرچه در این زمینه کار کنیم کم است و عمده این است که باید کار فاخری در این زمینه انجام شود.

ایشان افزودند: کنگره‌ی شهدا در بسیاری از استان‌ها تشکیل‌شده است و کتاب و سرود و نمایشنامه‌های زیادی هم تولیدشده‌اند؛ اما در البرز که ایران کوچک است، باید کاری کامل‌تر از بقیه استان‌ها انجام پذیرد.

ایشان افزودند: در البرز نیازمند کار فاخر و خوب با پایه‌ی قوی و مستحکم هستیم که این کار هرچقدر هم‌زمان ببرد، ارزشمند است.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر همگرایی فعالیت‌های دستگاه‌های استان در این زمینه؛ تأکید کردند: اگر همه‌ی دستگاه‌ها فعالیت‌های خود را در قالب و چارچوب ستاد کنگره انجام دهند، نتایج خوبی از این فعالیت‌ها حاصل خواهد گردید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.