نماینده ولی فقیه در استان البرز:

مدیریت صحیح ظرفیت‌ها و منابع توسط مسئولین، عامل شکوفایی اقتصاد است

فضای مجازی ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ۰

دیدار نوروزی (8)

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در دیدار نوروزی با مسئولان ارشد و مدیران کل دستگاه‌های دولتی استان البرز که در محل سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد؛ ضمن تبریک سال نو شمسی و آغاز رسمی فعالیت‌های کاری سال جدید، با بیان اینکه ما باید از بهار و تحولات عالم در این ایام عبرت بگیریم، بیان داشتند: بهار را می‌توان با دید تازه شدن طبیعت و تغییرات زمان نگاه کرد؛ ولی اگر دید ما توحیدی باشد از دیدن بهار پند و اندرز می‌گیریم و متوجه حیات دیگر و زنده شدن دوباره در زندگی آخرتی می‌شویم.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی با اشاره به اینکه بهار یادآور معاد است و ما باید در بهار دائماً در یاد آخرت و معاد باشیم، خاطرنشان ساختند: ما باید با مشاهده فصل بهار به یاد روزی بیافتیم که برای محاسبه اعمال در محضر پروردگار حاضر می‌شویم.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه قرآن کریم فرموده که ما شما را خالص کردیم و این اخلاص در یاد خدا و یاد خانه‌ی ابدی و اصلی خود شماست، اظهار داشتند: فراموشی مقصد و مأوای اصلی ما، اولین قدم برای گمراهی و ضایع شدن ماست.

ایشان افزودند: درصورتی‌که معارف ملکوتی ما که در حکم ریشه‌ی انسانی ما هستند، سالم بمانند، امید به عاقبت‌به‌خیری ما وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، ابراز امیدواری کردند: اقشار و شئون مختلف جامعه در سال جدید با همدلی و هم‌زبانی بیش‌ازپیش و با اهتمام به نام‌گذاری و هدف‌گذاری رهبر معظم انقلاب، شعار اقتصاد مقاومتی را به عرصه‌ی عمل برسانند.

ایشان اقتصاد مقاومتی را یکی از مسائل ریشه‌ای کشور و نیازمند توجه جدی مسئولین دانسته و  اظهار داشتند: امور اقتصادی فراوانی هست که زمینه‌های آن در استان وجود دارند و برای شکوفایی و بهره‌برداری، تنها نیازمند مدیریت صحیح ظرفیت‌ها و منابع مادی و انسانی توسط مسئولین است.

ایشان فرهنگ را مسئله‌ی مهم دیگر کشور دانسته و اظهار داشتند: فرهنگ ریشه و زمینه‌ی همه‌ی مسائل جامعه است و درصورتی‌که فرهنگ جامعه به اعتلا و شکوفایی برسد، مسائل ما در اقتصاد و سیاست نیز با سرعت بیشتری حل خواهند شد.

در ادامه گزیده‌ای از تصاویر این برنامه را مشاهده می‌نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.