آیت الله حسینی همدانی پس از انداختن رای به صندوق:

هیجان ایجاد شده در مردم نشان از برگزاری یک انتخابات پرشور دارد

فضای مجازی ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ ۰

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج، صبح امروز و در اولین دقایق آغاز اخذ رأی، با حضور در پای صندوق‌ رأی، رأی خود را به صندوق انداختند.

اخذ رای (6)

آیت الله حسینی همدانی، پس از انداختن رأی، طی سخنانی جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان داشتند: این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز افزودند: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ها از جهات مختلف آثار و برکات خوبی دارد.

ایشان بیان داشتند: حضور در انتخابات اعلام بیعت دوباره با نظام اسلامی و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی است که فکر می‌کنند فاصله‌ای بین مردم و ارکان نظام است.

ایشان افزودند: : انشاءالله کسانی که اصلح برای امور کشور هستند، انتخاب شده و به مجلسین راه پیدا می‌کنند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه حضور حداکثری آثار و برکاتی برای انقلاب و نظام دارد، گفتند: این حضور قطعا دارای آثار و برکات فراوانی است چون دیگران یک دلبستگی به این انتخابات دارند و فکر می‌کنند که می‌توانند باالقای بعضی از مسائل که مورد طمع آنها است، افرادی انتخاب شوند که بتوانند کار آن‌ها را در داخل ادامه دهند بنابراین نتیحه انتخابات از این جهت مهم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه با بصیرت و توجهی که مردم دارند، این بار هم تیر دشمنان به سنگ می‌خورد، خاطرنشان ساختند: این انتخابات کاملاً رقابتی است و مردم در این روزها به‌دنبال پیدا‌کردن کاندیدای شاخص و مورد نظر خود بودند و ادعای برخی از افراد مبنی بر اینکه این انتخابات رقابتی نیست، اظهاراتی باطل است، هیجان ایجاد شده در مردم نشان از برگزاری یک انتخابات پرشور دارد.

گالری تصاویر

در انتشار این خبر سهیم باشید:
مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.