توسط نماینده ولی فقیه در استان البرز صورت پذیرفت:

ابلاغ احکام مسئولیت اعضای جدید هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان البرز

فضای مجازی ۰۹ دی ۱۳۹۴ ۰

جلسه خیرین سلامت استان البرز (3)

اولین جلسه‌ی هیئت‌مدیره‌ی جدید مجمع خیرین سلامت استان البرز، صبح امروز در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج برگزار شد.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در این جلسه با اشاره به انتخاب اعضای جدید هیئت‌مدیره‌ی مجمع، ابراز امیدواری کردند با تغییرات اخیر در ترکیب این هیئت، حرکتی بالنده و جهشی درزمینه‌ی سلامت در استان شاهد باشیم.

رییس هیئت‌امنای مجمع خیرین سلامت استان البرز، افزودند: به نظر می‌رسد دولت نیز این توجه را پیداکرده است که استان البرز درزمینه‌ی سلامت نیاز به خدمات‌رسانی بیشتری دارد و انشالله رشد بیشتری در استفاده از قابلیت‌های خیرین در استان داشته باشیم.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان البرز نیز در این جلسه به ارائه‌ی گزارش انتخابات هیئت‌امنا و شرح فعالیت‌های اخیر مجمع پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین ذاکری با اشاره به قرار گرفتن نام استان البرز در پایین‌ترین جایگاه در لیست امکانات درمانی کشور، تصریح کرد: البته وضعیت نسبی استان با توجه به نزدیکی به استان تهران، نشان‌دهنده‌ی محرومیت آن نیست ولی باید تلاش شود تا با تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در این زمینه، خلأ موجود و نیاز استان در این بخش به نحو مطلوبی مرتفع گردد.

گفتنی است در انتهای این جلسه احکام مسئولیت اعضای جدید هیئت‌مدیره‌ی مجمع توسط نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، به ایشان ابلاغ گردید.

در ادامه گزیده‌ای از تصاویر این دیدار را مشاهده می‌نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.