پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹

کارشناس روابط عمومی ۰۱ فروردین ۱۳۹۹ ۰

حضرت آیت‌الله حسینی همدانی نماینده رهبر انقلاب اسلامی در استان البرز در پیامی آغاز سال ۱۳۹۹ خورشیدی را به آحاد مردم ایران اسلامی بالأخص اهالی ولایتمدار استان البرز تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، متن پیام نماینده رهبر انقلاب اسلامی در استان البرز به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِین وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطّاهِرین

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

خدمت برادران و خواهران ایمانی و مردم بزرگوار، ولایت مدار و صبور استان البرز به‌خصوص خانواده‌ی محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان و همه‌ی کسانی که در راه پیشبرد اهداف بلند اسلام و انقلاب ازخودگذشتگی دارند به‌ویژه مدافعان سلامت در این روزها، آغاز سال ۱۳۹۹ خورشیدی را تبریک عرض می‌کنم.

ازآنجایی‌که اهل ایمان در همه‌ی مسیر زندگی و مسائل پیرامونی با چشم عبرت نگاه می‌کنند در این لحظاتِ تغیر و تحول و دگرگونی در عالم طبیعت خوب است باخدای تعالی عهد و پیمان ببندیم، از خدای مقلب‌القلوب بخواهیم دگرگونی‌های اساسی و ریشه‌ای در بهتر شدن اوضاع‌واحوال روحی و معنوی ما قرار دهد و به‌خصوص در مسائل مادی و جاری کشور تحولات اساسی و بنیادین ایجاد کند.

شروع سال نو در ایام مبارک و میمون ماه رجب و در آستانه‌ی مبعث رسول گرامی اسلام و نزول قرآن برای ما امیدآفرین و مسرت‌بخش هست به‌ویژه اینکه روز اول سال مصادف شده است با شهادت امام کاظم علیه‌السلام و حالت توجه و تضرع در ما بیشتر شده. به درگاه خدای تعالی وجود قدسی باب‌الحوائج موسی ابن جعفر علیه‌السلام را واسطه قرار بدیم و بخواهیم گرفتاری‌ها و ابتلائات و بیماری‌ها را از سر مسلمین و مردم جهان به‌خصوص از ملت ایران مرتفع بگرداند.

سالی که گذشت سال امتحانات سخت و قبولی‌های شیرین با نمرات عالی برای ملت ما بود. شروع و پایان دشواری را مردم ما متحمل شدند که باید از این‌همه همت و صبوری به درگاه خدای تعالی سپاس گذاری و تشکر کرد.

یکی از اتفاقات غم‌انگیز سال گذشته شهادت سردار رشید اسلام، محبوب قلوب مردم ایران و آزاده‌های جهان، شهید قاسم سلیمانی بود که ضایعه‌ای به کشور و محور مقاومت فقدان ایشان وارد کرد.

اتفاق مهم دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی بود. ان‌شاءالله در آینده شاهد مجلسِ ترازِ در مسیر حرکت به سمت آرمان‌های بلند انقلاب در گام دوم با این مجلس باشیم. ان‌شاءالله.

از همه عزیزانی که در این روزهای سخت مجدانه تلاش کردند، پزشکان و پرستاران و مسئولین محترم استان در رده‌های مختلف و دستگاه‌های مختلف، تلاش مضاعف و فزاینده‌ای را داشتند برای اینکه با این بیماری و با این ابتلایی که همه مردم جهان را تقریباً درگیر کرده و به‌خصوص کشور ما و به‌ویژه این استان مهم را درگیر خودش کرده تشکر و قدردانی کنم و از خدای تعالی بخواهم که به احسن وجه از همه عزیزان قبول کند، دستگاه‌های امنیتی، دستگاه‌های اطلاعاتی، دستگاه‌های اجرایی و همکاری‌ای که خود مردم بزرگوار ما برای ریشه‌کن کردن این بیماری داشتند همه جای تقدیر و تشکر دارد. خدای تعالی ان‌شاءالله امسال را سال سلامتی همه قرار بدهد ان‌شاءالله.

در پایان مجدداً از خدای تعالی طلب می‌کنم به‌حق مقربانِ درگاهش نظر رحمتش را از مردم کشور و استان سرافراز البرز برنگرداند و این سال را سال گشایش و آسایش و رشدِ سلامت و اقتصاد و فرهنگ قرار دهد و همه ما را موفق کند که بتوانیم فرامین نائب الامام را و خواسته ایشان را به احسن وجه عملیاتی کنیم و به منصه ظهور برسانیم. ان‌شاءالله.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.