در خطبه‌های نماز جمعه کرج مطرح شد:

اهمیت حضور حداکثری در انتخابات / رأی دادن خارج از استان، خیانت به استان است

کارشناس روابط عمومی ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ۰

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه عده‌ای مطالب نادرستی را در فضای مجازی ترویج می‌دهند، بیان داشت: می‌گویند کسانی که برای استان تائید شدند، قابلیت رأی دادن ندارند پس برویم تهران یا جای دیگر رأی دهیم. گوینده این حرف، خائن به استان است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه یازدهم بهمن‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بابیان اینکه عده‌ای مطالب نادرستی را در فضای مجازی ترویج می‌دهند، بیان داشت: می‌گویند کسانی که برای استان تائید شدند، قابلیت رأی دادن ندارند پس برویم تهران یا جای دیگر رأی دهیم. گوینده این حرف خائن به استان است.

وی افزود: چرا سطح مشارکت مردمی را از این استان کم کنید؟! هرگز این حرف را نزنید. این‌ها سیاه نمایی است. کسانی که این حرف را می‌زنند دلسوز به این استان نیستند. باید باشید و بشناسید و رأی بدهید.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر اینکه شأن نماینده مجلس قانون‌گذاری است، اظهار داشت: برای وکیل مجلس شدن آن چیزی که لازم است سواد کافی برای قانون‌گذاری است. افرادی باید باشند که توان قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون را داشته باشند و البته تحت تأثیر قدرت‌ها و ثروت‌ها نشوند.

آیت‌الله حسینی همدانی بر قانون‌مداری رد صلاحیت شده‌ها تأکید کرد و گفت: اگر انقلابی و ولایی هستید و اعتراضی دارید، از طریق قانون دنبال کنید و در فضای مجازی تخریب و فرافکنی و ایذا نداشته باشید.

وی همچنین بر اهمیت حضور حداکثری تأکید کرد و عنوان داشت: الآن استراتژی دشمن این است که مردم را مأیوس کند. لذا دوستانی که فضای مجازی را اداره می‌کنند اگر دلسوز هستند باید همه را به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.