گزارش تصویری/

دیدار مدیرعامل و پرسنل آتش‌نشانی کرج با نماینده ولی‌فقیه در استان

فضای مجازی ۰۷ مهر ۱۳۹۵ ۰

%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%b2-%d8%ac%d9%85%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%a2%d8%aa%d8%b4-%d9%86%d8%b4%d8%a7%d9%86-4

مهندس سهراب شهبانی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با همراهی جمعی از آتش‌نشانان شهر، به مناسبت هفتم مهرماه، روز آتش‌نشانی و ایمنی، ضمن حضور در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، با آیت‌الله حسینی همدانی دیدار نموده و نماز ظهر و عصر را به امامت ایشان اقامه نمودند.

در این برنامه، امام‌جمعه کرج در سخنانی کوتاه، با تبریک و گرامیداشت این روز، گفتند: هفتم مهر، روز سپاسگزاری از مجموعه‌ای از انسان‌هاست که برای کمک به خلق خدا و در مسیر حفظ جان و مال آن‌ها، جان‌فشانی می‌کنند.

ایشان خاطرنشان ساختند: بر اساس روایات معصومین (علیهم‌السلام)، نافع‌ترین انسان‌ها به حال دیگران کسانی اند که خدمت و لطف بیشتری می‌رسانند و کمتر شناخته می‌شوند و آتش‌نشانان نیز معمولاً این‌گونه اند که در کنار خدمات مهم و حساس، نای از آن‌ها برده نمی‌شود.

امام‌جمعه کرج افزودند: با وجود ضعف‌های ساختاری موجود در استان و کمبود منابع و تجهیزات، تمرکز مدیریت این مجموعه بر ارائه‌ی آموزش‌های تخصصی به کارکنان و طرح مسائل جدید و به‌روز مانند روش‌های نوین مدیریت بحران ضرورتی انکار ناشدنی است.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.